ABONAMENT BUSINESS IT SUPPORT BACAU
reprezintă soluția la orice probleme tehnica cu care s-ar putea confrunta afacerea dumneavoastră si multe altele, la care nici nu v-ați gândit încă.
Ce aduce acest abonament?
VALOARE ADAUGATA
-
audit IT: evidenta echipamentelor, schema rețelei si propuneri de optimizare
-
raportare activitate, top probleme, propuneri proactive
-
optimizarea activității angajaților prin implementarea de sisteme informatice
-
serviciul Single Point of Contact
-
mentenanța site web (mici modificări): 5 ore/luna.
-
serviciu reîncărcare consumabile contra cost
-
revizii imprimanta gratuite
MENTENANTA SI SUPORT IT
-
administrare echipamente
-
administrare echipamente periferice
-
administrare, configurare si monitorizare servere
-
mentenanța preventiva a echipamentelor IT, o data la 6 luni: curățare echipamente, optimizare software
-
consultanta achiziție echipamente IT si licențe;
-
transport (echipamente la service, reîncărcare consumabile etc.) in limita intervențiilor disponibile in contract
SECURITATE & SIGURANTA
-
securizare rețea
-
configurare soluție de back-up
-
asigurare back-up remote pentru informațiile critice
-
monitorizare servere
-
implementare de politici de acces restricționat pe serverele de fișiere/NAS
RETEA
-
securizare rețea
-
verificare funcționare rețea interna, verificare interconectări in rețeaua locala
-
administrare si mentenanța rețea interna
Acest tip de abonament poate fi configurat si personalizat in funcție de numărul de echipamente pentru care doriți suport tehnic de specialitate.
IT MANAGED SERVICES (ABONAMENT LUNAR)
Asistenta IT prin email, telefon sau video call | Pentru orice incident |
Asistenta IT Remote Connection | Pentru orice incident |
Asistenta IT On-Site | Max 21 interventii / luna |
SLA | Standard |
CALCUL ABONAMENT LUNAR
Tip echipament | TARIF LUNAR / ECHIPAMENT |
Servere * | 27 euro |
Calculatoare/Laptopuri | 13 euro |
Alte dispozitive IT ** | 7 euro |
Tarife suplimentare în afara SLA:
- remote 40 Euro / ora on-site
- 100 Euro / deplasare în afara orelor uzuale, noapte sau sărbători legale, sau atunci cand sunt cerute expres de client ca prioritar/urgent.
Orice alte echipament pentru care se solicita intervenția si nu se afla in lista de echipamente trecuta in contract va fi tarifat cu 25 euro fără TVA / ora in cazul in care exista un contract deja existent pe alte echipamente.
Nu se poate face intervenție / echipament mai puțin de o ora ( după prima ora tarifarea se face la 30 min, adică o intervenție de 1 h si 10 min va fi facturata 1,5 h)
Prețurile exprimate sunt fără TVA și se calculează la cursul BNR din ziua facturării
SLA STANDARD / LUNI – VINERI 9-18
- Asistenta IT Remote (telefonica, internet) sau OnSite
- Asistenta IT Level 1 si 2 – software si hardware, aplicații uzuale
- Asistenta IT Level 3 – network, securitate IT, servere
- Asistenta IT pentru conexiuni Internet, Telefonie, Voip, VPN
- Asistenta IT pentru servicii Email, Web, Cloud, Backup,
- Asistenta IT pentru rețele Wifi sau cablate, echipamente rețea
- Asistenta IT pentru imprimante, multifuncționale, scannere si consumabile
- Diagnosticare, înlocuire piese, reparații, mentenanța preventiva pentru echipamentele din contrac